Aux Administratiu/va amb FPI / CFGM en gestió administrativa o similar Tipus de contracte: LABORAL TEMPORAL: SUBSTITUCIÓ IT Horari: 9 - 13,30 H I 14,30-18 H-
Som un grup de centres mèdics especialitzats en el tractament integral de l'aparell locomotor, situats a Badalona Centre. El nostre objectiu principal és
Busquem un perfil d'atenció telefònica comercial, per fer seguiment i coordinació de la cartera de clients assignada, amb la finalitat d'establir una
Administratiu/iva Tipus de contracte: LABORAL INDEFINIT Horari: 08.30 a 14 i de 15.30 a 18h Jornada de 40h/setmanalConfecció de comandes, albarans de vendes i
Cal proveir 1 plaça de reforç d'auxiliar administratius/iva, C2-14, per un període de 2 mesos a l'Institut Eugeni d'Ors dels Serveis Territorials de
Empresa del sector de la distribució de productes per a laboratoris i solucions pel control de processos, situada a Badalona, ha obert un procés per
AUXILIAR D'ADMINISTRATIU/VA - Horari partit - Treball presencial- Recepció i expedició de la paqueteria - Revisió de la documentació del comerç
Generalitat de Catalunya - Departament d'Educació. 1 plaça d'Auxiliar administratiu a l'Escola Ventós Mir de Badalona als Serveis Territorials al
Suport administriatiu, al departament comercial d´una corredoria; abstenir-se sense experiència assegurances.Atenció telefònica clients, reclamació
Auxiliar administratiu/va amb experiència en facturació, albarans, comandes, etc. Contracte indefinit. Jornada parcial de 20 hores setmanals. Horari de 9:00
ES NECESITA UNA PERSONA ADMINISTRATIVA AMB DOMINI DE PROGRAMA "A3NOM" PER EL DEPARTAMENT DE RRHH- Experiència 5 anys. MINIM I DEMOSTRABLE QUE HI TINGUI 2 ANYS
Auxiliar Administratiu/iva amb experìencia mínima de 18 mesos. Horari: Dll a DJ 8-13/ 13:30 a 17h Dv: 8-14:30 Imprescindibles: - Certificat de discapacitat
Your mission L'Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras (IJC) és un institut de recerca sense ànim de lucre amb seu a Barcelona dedicat a
ES NECESITA UNA PERSONA ADMINISTRATIVA AMB DOMINI DE PROGRAMA "A3NOM" PER EL DEPARTAMENT DE RRHH- Experiència 5 anys. MINIM I DEMOSTRABLE QUE HI TINGUI 2 ANYS
ES NECESITA UNA PERSONA ADMINISTRATIVA AMB DOMINI DE PROGRAMA "A3NOM" PER EL DEPARTAMENT DE RRHH- Experiència 5 anys. MINIM I DEMOSTRABLE QUE HI TINGUI 2 ANYS
Administratiu/va de comptabilitat Titulacions: TÈCNIC/A gestió administrativa / TÈCNIC/A SUPERIOR administració i finances Tipus de contracte: LABORAL
Suport al departament de facturació.Les seves tascas seran de suport al departament de facturació i resolució d'incidencies derivades, així com els
Auxiliar administratiu/va per a substitucions a centres públics. Els requisits per ocupar aquest lloc de treball són: titulació de graduat escolar, de
Funcions: - Captació d'alumnes pels programes formatius. - Donar suport en les formacions en el seu inici, seguiment i finalització. - Gestió documental
Administratiu/va per a l'atenció als clients al Departament de Vendes. Seguiment i coordinació de la cartera de clients assignada, amb la finalitat