1. Gestió de la documentació laboral:Contractació: Preparar i gestionar contractes de treball, així com la documentació necessària per a l'alta a la
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A
Cerquem Administratiu/va per propera obertura del Servei d'Intervenció Especialitzada per a dones que pateixen violència masclista i per a les seves filles i
Administratiu/va per substitucions a centres educatius de diverses localitats de la comarca la Noguera, en jornada sencera. Els requisits per ocupar aquest
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VAAux. administratiu/va amb experiència en comptabilitat, confecció, tramitació, gestió d'albarans de venda i
A Criteria Recursos Humans som especialistes aportant solucions per a potenciar el capital humà de les nostres empreses client, entenent les seves necessitats
Ajuntament de GuissonaPosició 1 plaça d'Administratiu a l'Àrea econòmica.Tipus de contracte Funcionari interí.Procés de selecció Concurs oposició o
Comptabilització registre de facturesConciliació bancariaManeig d'arxiu i control del mateixControl horari personalAtenció telefònicaConeixements sòlids
Estem seleccionant, per a important magatzem hortofrutícola ubicat a Alcarràs (Lleida), un/a auxiliar administratiu/va.Tramitació d'albarans d'entrada i
A Criteria Recursos Humans som especialistes aportant solucions per a potenciar el capital humà de les nostres empreses client, entenent les seves necessitats
Company DescriptionOficina bancària (Agència) de banca privada precisa incorporar un/a auxiliar administratiu/va a mitja jornada per a la seva seu a
Auxiliar administratiu/va per a substitucions de jornada sencera a centres públics de Lleida.Els requisits per ocupar aquest lloc de treball són:Titulació
Empresa de Hosteleria selecciona persona per a la recepcio de Hotel a Vilagrassa. Horari a jornada completa o mitja jornada.Les propies del lloc de
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A
A Mobel Linea, empresa dedicada al disseny, fabricació i distribució de mobiliari d'oficina, amb àmplia trajectòria professional i presència al mercat
A Mobel Linea, empresa dedicada al disseny, fabricació i distribució de mobiliari d'oficina, amb àmplia trajectòria professional i presència al mercat
Descripció del llocBusquem una persona per a gestionar la inauguració de les botigues, fer el seguiment del planning d'auditories i donar suport a les
Les tasques que haurà de realitzar la persona escollida / interessada en la oferta seran: - Rebre factures i saber-es derivar a la persona que pertoca -
AJUDA EN LA GESTIÓ DE L'EMPRESA EN LA OFICINA I ATENCIÓ AL PÚBLIC.INTRODUCCIÓ ALBARANS, CONTROL HORES OPERARIS, ATENCIÓ AL PÚBLIC,
Funcions administratives en general, comptabilitat, gestió de nòmines, gestió d'assegurances i atenció al client.català (parlat b1 - llindar, escrit b1 -