Cerquem persona responsable del departament de comptabilitat, administració i finances per a empresa transport i logística en la nostra delegació central a
L'Hospitalet de Llobregat- Publicada: Hace 5 horas- Categoría: Administración / Secretariado- Tiempo completo- Indefinido**Descripción del empleo**:¿Tienes
Cal proveir 1 plaça de reforç d'auxiliar administratius/iva, C2-14, per un període de 2 mesos a l'Institut Provençana dels Serveis Territorials de
Cal proveir 1 plaça de reforç d'auxiliar administratius/iva, C2-14, per un període de 2 mesos a l'Institut Llobregat dels Serveis Territorials de Barcelona
**Descripción**:Seleccionamos para nuestra propia Sede corporativa Central en Hospitalet, un perfil profesional en el área de facturación con uso de
Cal proveir 1 plaça de reforç d'auxiliar administratius/iva, C2-14, per un període de 2 mesos a l'Institut Apel-les Mestres dels Serveis Territorials de
Cal proveir 1 plaça de reforç d'auxiliar administratius/iva, C2-14, per un període de 2 mesos a l'Institut Mercè Rodoreda dels Serveis Territorials de
Es cerca administratiu/va per a empresa associada. Proactiu/va i amb ganes d'aprendre i créixer en un equip jove i dinàmic per donar suport administratiu a
**Descripción del puesto**:La Unión Europea está en plena transformación para abordar el cambio climático, ayudar a alcanzar los Objetivos de Desarrollo
**Descripción**:Seleccionamos para nuestra propia Estructura corporativo a un/a Administrativo/a de Recursos Humanos, especializado/a en Selección de
**Descripción**:¿Dispones de formación en Administración y Finanzas? ¿Te has incorporado al mundo laboral recientemente y aportas mínima experiência en
Busquem a una persona per a desenvolupar un projecte d'orientació laboral.Les seves principals funcions seran:- Prospecció empresarial.- Contacte amb
Contracte especial, programa 30 plus. Es precisa persona per la gestió administrativa. Pel tipus de contracte és imprescindible estar a l'atur i tenir més
Feina d'oficina.Realitzar treball d'oficina. Fotocopies, arxiu, escanejar i col.locar a carpetes, impresio i classificacio de factures, etc- Experiència 1
Administrativos y secretariado- l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona (España)- Otros Contratos- Completa- Publicado el 05/02/2024- En qué consiste el
Un lloc de mosso de magatzem per contracte temporal de 6 mesos Horari: 9:00-13:00 i de 15:00-19:00 Imprescindibles: Carnet de carretoner. Informàtica bàsica.
¿Te gustaría formar parte de una empresa que se implica en que el mundo evolucione hacia la gestión de energías de una forma más eficiente, segura y
importante empresa dedicada a ofrecer soluciones integrales en mantenimiento industrial precisa la incorporación de un/a administrativo/a comercial (back
A l'ICO volem incorporar un/a **Adjunt/a a la Direcció de Sistemes d'Informació** adscrit a la Direcció de Sistemes d'Informació de la Direcció de
Funciones de administrativo/a y contabilidadLlevar nominas personal,, creación clientes en sistema informático y negociar formas de pago con ellos,, control