Gestió de clients: treballar amb una cartera diversa de clients de diferents sectors (tecnologia, life sciences o construcció). Això implica entendre les
Gestió de clients: treballar amb una cartera diversa de clients de diferents sectors (tecnologia, life sciences o construcció). Això implica entendre les
Gestió de clients: treballar amb una cartera diversa de clients de diferents sectors (tecnologia, life sciences o construcció). Això implica entendre les
Atenció bàsica al pacient: recepció del pacient, creació de la història clínica, presa de primeres mesures d'agudesa visual amb autorefractòmetre,
**Descripció- Data d'alta:- 08/02/2024- Estat de l'oferta:- Oberta- Població:- Rubí- Places:- 1- Resum:- Auxiliar administratiu comptable- Funcions: Gestió
Gestió i introducció de factures: recepció, confirmació, introducció i previsió pagaments Revisió i verificació documental per a sol.licituds
AREAJOB SPAIN ETT es una agencia especializada en Trabajo Temporal y Consultoría de selección de personal. Nos diferenciamos por nuestra dinámica y
**Descripción**:Importante y reconocida compañía con una amplia cartera y gama de artículos de consumo del hogar como regalo, papelería, decoración,
Empresa de reducida dimensión precisa para su departamento de administración una administrativa con conocimientos basicos en contabilidad y gestion
**Descripció- Data d'alta:- 08/02/2024- Estat de l'oferta:- Oberta- Població:- Rubí- Places:- 1- Resum:- Auxiliar administratiu comptable- Funcions: Gestió
**Descripción**:Importante y reconocida compañía con una amplia cartera y gama de artículos de consumo del hogar como regalo, papelería, decoración,
Administrativos y secretariado- Rubí, Barcelona (España)- De duración determinada- Completa- Publicado el 10/02/2023- En qué consiste el trabajo:- Desde
Volem incorporar al nostre Dept. Financer una Auxiliar Comptable a jornada completa per donar reforç al departament realitzant aquestes funcions:-
Gestió i introducció de factures: recepció, confirmació, introducció i previsió pagaments Revisió i verificació documental per a sol.licituds
Para empresa ubicada en Rubí se precisa incorporar personal con experiência en el departamento de contabilidad.FUNCIONES:- Realización de asientos
**Descripción**:Importante y reconocida compañía con una amplia cartera y gama de artículos de consumo del hogar como regalo, papelería, decoración,
Gestió i introducció de factures: recepció, confirmació, introducció i previsió pagaments Revisió i verificació documental per a sol.licituds
Empresa de reducida dimensión precisa para su departamento de administración una administrativa con conocimientos basicos en contabilidad y gestion
Volem incorporar al nostre Dept. Financer una Auxiliar Comptable a jornada completa per donar reforç al departament realitzant aquestes funcions:-
**Descripció- Data d'alta:- 08/02/2024- Estat de l'oferta:- Oberta- Població:- Rubí- Places:- 1- Resum:- Auxiliar administratiu comptable- Funcions: Gestió