PROGRAMA PRIMERA EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL EN LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES.(Ref.28193) Requisits de les persones destinatàries: -Desocupades inscrites com a
Auxiliar administratiu/va per departament de compres Número d'oferta360631 Publicat - Modificat06/05/2024 - 06/05/2024 LocalitzacióGavà Ocupació4500 -
Controla la gestió i la recepció de comandes a proveïdors, canvis de preus, reclamacions, revisió d'inventaris i altres feines administratives referents
Suport administratiu i comptable en temes de compres i facturació català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Empresa del sector alimentari requereix Administratiu/iva del departament de compres amb CERTIFICAT DE DISCAPACITAT mínim del 33% per a fer atenció
Facturació Comptabilitat Registres Atenció al client Arxiu Compres català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat,
- Atendre telèfon i passar trucades - Petites feines documentals: omplir plantilles de contractes o similar, ajudar en textos, etc - Actualitzacions de
Atenció al client via telefònica o correu electrònic Gestió de comandes de compres i vendes Planificació de material amb fàbrica Gestió del lliurament
• Tasques administratives de gestió pròpies de l'empresa. • Tasques de gestió de compres: comandes, recepció de productes i reclamacions a proveïdors.
Les seves funcions principals seran: - Atenció presencial, telefònica i per correu de clients, proveïdors, etc. - Classificar, registrar i arxivar
Atenció al client, compres, gestió administrativa, gestió RRHH, suport a Administració català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol
comptabilitzar asseguts comptables principalment de compres, vendes i bancs. Conciliar bancs. Atenció telefònica. Arxiu i documentació. Tasques amb les
Atenció al telèfon i traspàs de trucades Petites feines documentals: omplir plantilles de contractes o similars, ajudar en textos, etc Actualització de
Controla la gestió i la recepció de comandes a proveïdors, canvis de preus, reclamacions, revisió d'inventaris i altres feines administratives referents
col-wideJob Description:**Descripció- Data d'alta:- 09/03/2023- Estat de l'oferta:- Oberta- Població:- Rubí- Places:- 1- Resum:- Personal administratiu
Informació de l'empresa- Empresa- CASA TARRADELLAS- Descripció feina- Càrrec vacant**Back office Dept. Compres (idioma francès)**- Població- Vic- Comarca-
col-wideJob Description:Ensenyaments de Grau Superior de Formació Professional (Tècnic Superior Administració i finances). Ensenyaments de Grau mitjà
col-wideJob Description:Es cerca un/a administratiu/va de compres amb anglès per departament tècnic d´una empresa ubicada a Mataró.Administració del Dpt.
Descripció de l'oferta CUSTOMER SERVICES a Província Girona Som una petita empresa amb creixement a nivell nacional, bon ambient de treball. Feina estable.
Cerquem una persona administrativa per incorporar-se a l'equip de compres d'alimentació de l'entitat i gestionar la nostra cuina central situada a la Garriga