Actualmente buscamos personal para trabajar en los almacenes de preparación de pedidos y reparto a domicilio de Mercadona. Cómo será tu día a día con
Actualmente buscamos personal para trabajar en los almacenes de preparación de pedidos y reparto a domicilio de Mercadona. Cómo será tu día a día con
Es cerca un/a tècnic/a especialista per la coordinació del projecte PROXTERRA (POCTEFA 2021-2027) a jornada parcial (20 hores de treball setmanals) com a
ADMINISTRATIU/iva 5 HORES MATÍ PRESENCIAL OLESA DE MONTSERRATBusquem administratiu/va amb anglès i estudis universitaris Grau ADE, Empresarials per realitzar
donar suport als i les responsables de l'associació Atlàntida en les tasques d'informar,assessorar i acompanyar a les persones en el procés de reconeixement
Fincas Blanco, con más de 30 años en el sector inmobiliario, selecciona profesional con experiencia en el área administrativa y atención al cliente para
Fincas Blanco, con más de 30 años en el sector inmobiliario, selecciona profesional con experiencia en el área administrativa y atención al cliente para
Empresa especializada en la compra, venta e instalación de productos que mejoran la eficiencia energéticaLa persona que se incorpore reportará a Dirección
Fincas Blanco, con más de 30 años en el sector inmobiliario, selecciona profesional con experiencia en el área administrativa y atención al cliente para
Col-legi professional precisa incorporar a la seva plantilla un/a administratiu/va per a l'Àrea de Formació a jornada parcial (incorporació
AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA CENTRE EDUCATIU (BERGUEDÀ) - SUBSTITUCIÓ (1/3 de jornada) Auxiliar administratiu/va per substitució a un centre educatiu a
**Pere Claver Grup **som una entitat sense ànim de lucre, amb compromís social i vocació de servei públic.Acompanyem les persones que viuen una situació
Participar en todas aquellas tareas de gestión involucradas en el desarrollo de las actividades administrativas del área, con el fin de garantizar la
Fincas Blanco, con más de 30 años en el sector inmobiliario, selecciona profesional con expereincia en el área administrativa y atención al cliente para
**Descripció- Data d'alta:- 30/04/2024- Estat de l'oferta:- Oberta- Població:- Terrassa- Places:- 1- Resum:- Personal recepcionista- Funcions:- Clínica
Administración de Empresas- TERRASSA, Barcelona (España)- Otros Contratos- Completa- Experiência - 1 año- Publicado el 26/05/2023- En qué consiste el
Empresa química de Rubí necesita para el departamento de contabilidad administrativa media jornada para las siguientes funciones: Facturación Atención
Informació de l'empresa- Empresa- VILARDEBO SOCIAL TELECOM, S.L.- Descripció feina- Càrrec vacant**Auxiliar Administrativa Comercial**- Població- LA
Cerquem una persona per portar la COORDINACIÓ PEDAGÒGICA d'una LUDOTECA a Barcelona per cobrir una substitució de llarga durada Una Ludoteca és un espai de
¿Dominas el idioma CHINO? ¿Aportas experiência como mediador/a en entornos culturales o sanitarios? Si es así, esta oferta te va a interesar. EULEN