La competència general del perfil professional consisteix a realitzar tasques administratives i de gestió bàsiques, així com l'enregistrament i la
Necesitamos un/a Auxiliar administratiu/va para trabajar en empresa del sector alimentario de la zona de Reus para cubrir una suplencia por maternidad para
No requeridaAUXILIAR ADMINISTRATIVO (H\M\X)¿Tienes experiência como Administrativo/a? ¿Te gustaría formar parte de un equipo en una importante empresa de
Necesitamos un/a auxiliar administrativo/a para trabajar en empresa del sector alimentario de la zona de Reus para cubrir una suplencia por maternidad para
Estamos en la búsqueda de un/a Auxiliar Administrativa para unirse a nuestro equipo que pueda realizar una jornada de 20-25 horas semanales.**Requisitos**:-
DescripciónDesde **Gestora Laboral Mediterránea ETT **estamos buscando auxiliar administrativo/a comercial para importante empresa del sector de la madera
Auxiliar de cuina amb especialitat cuina pakistaní. Imprescindible experiència mínima de 6-12 meses en cuina original del Pakistà. Horari:12:00-16:00 i
Administrativos y secretariado- RIUDOMS, Tarragona (España)- De duración determinada- Completa- Experiência - 1 año- 15000 - 20000- Publicado el
Atenció al públic (telefònica, presencial). Gestió de cursos amb entitats públiques. Gestió de xarxes socials.Atenció al públic (telefònica i
Cerquem persona polivalent per fer tasques administratives de suport als diferents departaments de la nostra empresa.La persona seleccionada actualitzarà
**Tareas a realizar**:- Atención al público- venta en el almacén- Realización de pedidos a proveedores, seguimiento de los pedidos, recepción, etiquetado
Necesitamos un/a auxiliar administrativo/a para trabajar en empresa del sector alimentario de la zona de Reus para cubrir una suplencia por maternidad para
Suport administratiu per als departaments de l'empresaAtenció al client i telefònica.Gestió de llistats i reporti documentalResolució
Suport administratiu per als departaments de l'empresa Atenció al client i telefònica. Gestió de llistats i reporti documental Resolució d'incidències.
Experiència en l'ocupació: 12 mesos Idiomes: francès. Valorable segon idioma (anglès o alemany) Nívell professional:AJUDANTS, AUXILIARS I ESPECIALISTES
**Característica****Descripció**- Data d'alta:- 03/12/2023- Estat de l'oferta:- Oberta- Població:- Tarragona- Places:- 1- Resum:- Auix.Adm. / Recepcionista
col-wideJob Description:**Característica****Descripció**- Data d'alta:- 03/12/2023- Estat de l'oferta:- Oberta- Població:- Tarragona- Places:- 1- Resum:-
DescripciónDesde Gestora Laboral Mediterránea seleccionamos **Auxiliar Administrativa/o para el departamento comercial de fábrica **para incorporación en
**Descripción**:Desde Gestora Laboral Mediterránea seleccionamos **Auxiliar Administrativa/o para el departamento comercial de fábrica **para incorporación
L'AJUNTAMENT DE LA RÀPITA, DINS EL PROGRAMA SOC- FOMENT PRÀCTIQUES, CERCA AUXILIAR ADMINISTRATIU/VAAtenció al públic, telefònicament i presencialment,