Descripción:Amb Grup Sagardi formaràs part d'un grup de restauració amb història, tradició i vocació per la gastronomia. Grup Sagardi va néixer fa 25
Ha de tenir alguna d'aquestes titulacions: - TÍTOL PROFESSIONAL BÀSIC EN SERVEIS ADMINISTRATIUS - TÈCNIC gestió administrativa - TÈCNIC SUPERIOR
Descripción :Amb Grup Sagardi formaràs part d'un grup de restauració amb història, tradició i vocació per la gastronomia. Grup Sagardi va néixer fa 25
PERSONAL RECEPCIÓPer la zona de Viladecans, de Fundació GentisDescripció de la missió:L'administratiu recepcionista realitza accions orientades a vetllar
Convocatòria interna/externa 2 llocs d'Auxiliar administratiu/va al Centre d´Atenció Primària Vila Olímpica El Parc Sanitari Pere Virgili, ubicat a la
col-wideJob Description:Auxiliar administraiu/va - recepcionista1) Suport en la gestió de personal 2) Suport equip tècnic 3) Atenció personalitzada porta i
Auxiliar administraiu/va - recepcionista1) Suport en la gestió de personal 2) Suport equip tècnic 3) Atenció personalitzada porta i telèfon 4) Gestió de
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA AMB CERTIFICAT DE DISCAPACITAT RECONEGUT => 33% - Proactivitat - Saber treballar en equip - Serietat i professionalitat. Necessari
Auxiliar administratiu/va per substitució de dos mesos. Els requisits per ocupar aquest lloc de treball són: titulació de graduat escolar, de formació
Gestoria ubicada A Molins de Rei necessita AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA. IMPRESCINDIBLES: Paquet Office, experiência amb els programes A3 i experiència laboral
Es cerca persona per treballar en una empresa com Auxiliar Administratiu/va a un taller mecànic especialitzat en pneumàtics.Es cerca a una persona per portar
Auxiliar administratiu/iva per fer substitucions a centres educatius al Baix Llobregat (Gavà, Esplugues de LLob., Cornellà). Els requisits per ocupar aquest
MISSIÓ: Atendre i donar informació a les persones usuàries que s'adrecen a la recepció el campus (estudiants, personal docent i investigador, etc) i
Nívell formatiu: ENSENYAMENTS DE GRAU MITJÀ DE FORMACIÓ PROFESSIONAL ESPECÍFICA Titulacions: TÈCNIC gestió administrativa Experiència en l'ocupació: 12
CAU (clients i proveïdors) Plataforma de coordinació Control d'indicador d'incidències Coordinació a través de correu electrònic Preparació i gestió de
Processar i gestionar documentació administrativa, incloent-hi factures, contractes, pressupostos... Acomplir tasques de facturació i seguiment de pagaments,
Registre de persones usuàries i voluntàries Acollida de persones usuàries i visitants Control d'assistència de les persones usuàries Treball en recepció,
Auxiliar Administratiu/va, per l'AFA d'un Institut de Terrassa. 2 hores al dia, total 10hores setmanals. Gestió de mails, gestió de guixetes dels alumnes, a
Auxiliar administratiu/va per suport al departament d'administració. Imprescindible CFGS Administració i Finances. Coneixements d'Office i comptabilitat.
Auxiliars administratius/ administratives per fer substitucions curta durada a Terrassa o Sabadell. Els requisits per ocupar aquest lloc de treball són: