Secretari/ària de Direcció - Entitat Pública Estem buscant un/a Secretari/ària de Direcció per una entitat del sector públic universitari , ubicada en
Secretari/ària de Direcció - Entitat Pública Estem buscant un/a Secretari/ària de Direcció per una entitat del sector públic universitari, ubicada en
Secretari/ària de Direcció - Entitat Pública Estem buscant un/a Secretari/ària de Direcció per una entitat del sector públic universitari , ubicada en
Secretari/ària de Direcció - Entitat PúblicaEstem buscant un/a Secretari/ària de Direcció per una entitat del sector públic universitari, ubicada en
Experiència 6 mesos. REQUISITS IMPRESCINDIBLES: - Titulació mínima exigida de Batxillerat i/o equivalent. - Certificat de coneixements de llengua catalana
Imprescindible: Disposar del certificat de discapacitat de mínim el 33%, estudis de Tècnic Superior en Audiologia Protèsica /Audiologia, experiència
Auxiliar administratiu/va Número d'oferta 361880 Publicat - Modificat 29/05/2024 - 30/05/2024 Localització Hospitalet de Llobregat Ocupació 4500 - Empleats
CFGM/CFGS administratiu (NO se cerquen dissenyadors/es ni il·lustradors/es) Imprescindible anglès nivell B1-B2. Experiència prèvia en maneig de múltiples
Buscamos un perfil administrativo/a que se encargue de la facturación de clientes, con alto nível de inglés y catalán, para una jornada parcial de
Tasques d'administració.Gestió del correu electrònic, organització de tasques d'operaris, gestió de comandes i compres, atenció telefònica.-
Hotel Apartament busca personal conserge nocturno (2 dies/setmana).Tasques típiques del lloc de treball són: atenció clients, rondes de supervisió per tot
Estarem encantats de conèixer les teves motivacions i requisits de la teva feina ideal!Descripció de l'ofertaRestaurant d'alta categoria reconegut amb dues *
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección.A
Restaurant petit al barri de Gracia, busquem cambrer/a per portar la sala.Horari:Dimarts a dijous de 17h a 00Divendres i dissabtes de 13h a 16h i de 19:30 a
Cerques un projecte administratiu amb valor afegit? Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)? Disposes
Funciones • Atender y gestionar llamadas telefónicas y correos electrónicos de manera profesional y eficiente.• Recibir y asistir a visitantes,
Coneixes algú a qui li pugui interessar?Descripció de l'oferta BACK OFFICE (30 o 40h/ setmanals) a Comarca BagesEmpresa en actual procés d'expansió,
Nombre de places a cobrir: 1Categoria professional: Auxiliar AUX1Localitat i centre de treball: Campus Nord UPC, 08034, BarcelonaRemuneració bruta anual: ,35
T'agrada el tracte amb el client i t'agradaria trobar una feina estable per la zona del baix empordà?Si tens experiència com a dependent/a i en tasques
Sobre nosotros, Group Saltó somos una empresa de servicios de microinformática y desarrollo de software. Trabajamos a nivel estatal, disponemos de más de 30