Tasques: Gestió, coordinació i resolució de l'activitat diària de l'hotel.Coordinació dels equips de treball de les diferents àrees.Organització i
Tasques:Gestió, coordinació i resolució de l'activitat diària de l'hotel.Coordinació dels equips de treball de les diferents àrees.Organització i
Detalles del empleoAsí es cómo la información del empleo se alinea con tu perfil.Turno y horarioDisponibilidad fin de semanaFestivosUbicaciónBarcelona,
Tasques:Gestió, coordinació i resolució de l'activitat diària de l'hotel.Coordinació dels equips de treball de les diferents àrees.Organització i
Cerques un projecte administratiu amb valor afegit? Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)? Disposes
Cerques un projecte administratiu amb valor afegit? Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)? Disposes
Cerques un projecte administratiu amb valor afegit? Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)? Disposes
Cerques un projecte administratiu amb valor afegit? Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)? Disposes
Cerques un projecte administratiu amb valor afegit?Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)?Disposes
Cerques un projecte administratiu amb valor afegit?Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)?Disposes
Cerques un projecte administratiu amb valor afegit? Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)? Disposes
Cerques un projecte administratiu amb valor afegit? Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)? Disposes
Dades de l'entitat :- Entitat: Parc Sanitari Sant Joan de Déu- Centre de treball: Parc Sanitari Sant Joan de DéuPerfil del lloc de treball :- Lloc de
Asistente dedicada a facturación, registro de documentos contables y exportaciones. Responsabilidades: Emisión de facturas y documentos. Experiencia de 1
Asistente dedicada a facturación, registro de documentos contables y exportaciones.Responsabilidades: Emisión de facturas y documentos.Experiencia de 1 año
Asistente dedicada a facturación, registro de documentos contables y exportaciones.Responsabilidades: Emisión de facturas y documentos.Experiencia de 1 año
Asistente dedicada a facturación, registro de documentos contables y exportaciones.Responsabilidades:Emisión de facturas y documentos.Experiencia de 1 año
Sobre nosotros, Group Saltó somos una empresa de servicios de microinformática y desarrollo de software. Trabajamos a nivel estatal, disponemos de más de 30
Auxiliar administratiu/va comercial amb idioma urdú i anglès.Portar la cartera de clients, processos d'entrada de mercaderies, compra de material,
Empresa líder en el seu sector i en ple creixement ubicada a la comarca del Bages, està cercant personal per ampliar el seu equip a l'área comercial.-