Si tens un perfil administratiu i experiència en el tracte amb proveïdors, i en la gestió administrativa de compres, o has treballat com administratiu/va en
En GCTPlus Terrassa nos encontramos buscando un/a Administrativo/a Laboral para incorporarse al equipo de nuestra oficina ubicadaen el centro de
**ADMINISTRATIVA/O DE GESTIÓN DE COMPRAS**Los exigentes tiempos actuales requieren la máxima satisfacción de los miembros de nuestros equipos, así como la
Important empresa multinacional elaboradora de pastisseria i pa d'alta gamma, per **ampliació de plantilla** precisa **AUXILIAR ADMINISTRATIVA** per
Si t'agrada el sector de l'administració i vols desenvolupar-te professionalment en aquest àmbit, inscriu-te a la nostra oferta! Som una empresa formada per
Empresa de formación de ingés nacional en pleno proceso de expansión, con centros en Barcelona, Madrid, Valencia, Bilbao, Badalona, Sabadell, Hospitalet,
What's Up! Living English es una empresa nacional de formación de inglés. Nos mantenemos en continua expansión con más de 20 centros en toda España:
Descripción del puesto DESCRIPCIÓN DEL PUESTO:Como parte del departamento de RRHH (People and Culture) de la tienda, apoyar al/a la P&C Manager para
DescripciónUn gran equipo, trabajo constante y la esencia del primer día. Ésta ha sido nuestra fórmula para crecer desde hace más de 30 años, por todo
col-wideJob Description:Desde temporing seleccionamos administrativo/a para departamento de logística con inglés para incorporación a empresa del sector de
Cal proveir 1 plaça de reforç d'auxiliar administratius/iva, C2-14, per un període de 2 mesos a l'Institut Ramon Berenguer IV dels Serveis Territorials de
El Làbora és un programa de col-laboració publicosocial que executem conjuntament amb FEICAT i Creu Roja, així com amb l'Institut Municipal de Serveis
S´ofereix la possibilitat d´incorporar-se en un sector en creixement, el de la gestió dels ajuts als projectes inversió, R+D i altres, mitjançant un
TÈCNIC gestió administrativa, TÈCNIC SUPERIOR administració i finances ESPANYOL;CATALÀ Edat: Des de 16 fins 29 Tipus de contracte: LABORAL TEMPORAL;365
LAG-2306-131GLOBAL HR MANAGERBARCELONAMultinacional del sector de Gran Consumo. Busca incorporar un Global HR Manager. La persona será la responsable de
AUXILIAR ADMINISTRATIVO/VATAREAS ADMINISTRATIVAS DE FACTURACIÓN, RECLAMACIÓN DE COBROS, ARCHIVOS, PLATAFORMAS VIRTUALES DE DOCUMENTACIÓN PARA CLIENTES,
Titulacions: Ha de complir algun dels requisits següents: BATXILLER qualsevol especialitat /GRAU SUPERIOR O GRAU MIG, especial èmfasi: TÈCNIC gestió
Descripción de la ofertaGrupo de Empresas del sector de la Construcción y Servicios ubicada en la Cataluña Central precisa incorporar un Responsable
HELPOINT -Es una consultoría única especializada en la selección de perfiles de oficios y profesionales cualificados. Damos cobertura a nível nacional e
A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l'habitatge per a totes les persones, fent especial èmfasi en activar i acompanyar