Service Desk Ruso C1/C2 Home Office en Sta. Cruz de Tenerife.¿Buscas nuevos retos profesionales y trabajar en un ambiente internacional? ¡Este es tu
Job Description Buscamos gente como tú : Que disfrutas de tu trabajo, aceptas retos para llegar más lejos en tu carrera, te sientes orgulloso de pertenecer a
Who We AreSolera is a global leader in data and software services that strives to transform every touchpoint of the vehicle lifecycle into a connected digital
Who We AreSolera is a global leader in data and software services that strives to transform every touchpoint of the vehicle lifecycle into a connected digital
**Publicada el**:24/06/2022 **Ubicación**:100% En remoto **Tipo Contrato**:Temporal **Jornada**:Jornada completa **Experiência**:Sin Experiência
**Publicada el**:09/12/2022 **Ubicación**:Sta. Cruz de Tenerife, Las Palmas de Gran Canaria, Sta. Cruz de Tenerife, **Tipo Contrato**:Temporal
Want to be a part of our team?POSITION SUMMARY: BASIC FUNCTIONProvide customer service, troubleshooting, as well as incident escalation for all users
Eurofirms busca un/a Service Desk para empresa del sector consultoría informática, ubicada en Sevilla. La persona seleccionada se encargará realizar las
Job Description Buscamos gente como tú : Que disfrutas de tu trabajo, aceptas retos para llegar más lejos en tu carrera, te sientes orgulloso de pertenecer a
Who We AreSolera is a global leader in data and software services that strives to transform every touchpoint of the vehicle lifecycle into a connected digital
Who We Are Solera is a global leader in data and software services that strives to transform every touchpoint of the vehicle lifecycle into a connected digital
Líder de equipo Team Leader en 100% En remoto.Cas Training empresa de referencia con más de 20 años en consultoría tecnológica outsourcing y formación
Descripción de la oferta de empleoAdministrador/a de sistemas con experiência en sistemas Windows.Tu rol principal será la gestión de las infraestructuras
Descripción de la oferta de empleoActualmente necesitamos incorporar un Operador Service Desk N 1,5, con:Conocimientos de sistemas operativos Win Linux, Unix
Key Roles and Responsibilities:Receives, prioritizes, and resolves complex or escalated incidents and events related to applications, software, and
Want to be a part of our team?Job Description SummaryAbout us: We are the managed services division of NTT Ltd. with our headquarters based in Barcelona,
Key Roles and Responsibilities : Proactively monitors the work queues. Perform operational tasks to resolve all incidents / requests in a timely manner and
En Quipu estamos en búsqueda de un nuevo Product Confidential Specialist Junior para nuestro equipo de Acquisition.Si buscas desarrollarte en una startup
We are looking for passionate, curious and driven team players who are ready to ignite ideas, push boundaries and drive innovation. At Accenture you'll work on
20 Sistemas CAU/SOPORTE/HELPDESK/OPERADORES hace 17 minutos**Descripción**:**Service Desk Team Leader**:**Krell-consulting**:En Krell-consulting, estamos