Auxiliar administratiu/va per departament de compres Número d'oferta360631 Publicat - Modificat06/05/2024 - 06/05/2024 LocalitzacióGavà Ocupació4500 -
Auxiliar administratiu/va ( Parcial 30h Matins- El Prat de Llobregat) Número d'oferta360615 Publicat - Modificat06/05/2024 - 06/05/2024 LocalitzacióPrat de
Auxiliar administratiu/va Número d'oferta360613 Publicat - Modificat06/05/2024 - 06/05/2024 LocalitzacióSant Just Desvern Ocupació4309 - Altres empleats
Assessoria a Tàrrega cerca auxiliar administratiu/va a mitja jornada per a realitzar tasques de suport al departament comptable, laboral, assegurances i
Centre educatiu de Secundària busca auxiliar administrativa per a suplència. Tasques: atenció telefònica i presencial a alumnes i pares, passar llista, fer
TASQUES DE SUPORT ADMINISTRATIU A DIFERENTS ÀREES D'UNA ADMINISTRACIÓ LOCAL, INCLOSA L'ATENCIÓ AL PÚBLIC I ARXIU. català (parlat c1 - d.funcional, escrit
Les seves funcions principals seran: - Atenció presencial, telefònica i per correu de clients, proveïdors, etc. - Classificar, registrar i arxivar
Es cerca a una persona per portar tasques de recepció de clients, recepció telefònica i tasques administratives del tallers. català (parlat b1 - llindar,
Tasques administratives, d'atenció telefònica, gestió d'arxiu, control d'afiliació a la base de dades (altes i baixes) i suport en consultes electorals
Gestionar diariament els sinistres pendents,tasques administratives, documentació clients, atenció al client, col.laboració amb el departament comercial.
Tasques a realitzar: - entrades documentació varis ajuntaments - Revisió documentació i gestió recintes firals - Gestions amb clients català (parlat b1 -
Assistir en tasques de control, seguiment i arxiu de registres d'entrenament, control de caducitats de llicències, introducció de dades als programes de
comptabilitzar asseguts comptables principalment de compres, vendes i bancs. Conciliar bancs. Atenció telefònica. Arxiu i documentació. Tasques amb les
Les funcions principals del lloc de treball seran les següents: Informació i orientació bàsica sobre temàtiques associatives dels diferents serveis de
Atenció al telèfon i traspàs de trucades Petites feines documentals: omplir plantilles de contractes o similars, ajudar en textos, etc Actualització de
Tasques bàsiques d'administració, com les publicacions a les xarxes socials, planificació de viatges (cerca i reserva de vols, hotels, check-in, .....),
Entitat local cerca persona polivalent amb titulació superior per realitzar diverses tasques de suport administratiu.Dissenyar, dirigir, supervisar i avaluar
- Atendre telèfon i passar trucades - Petites feines documentals: omplir plantilles de contractes o similar, ajudar en textos, etc - Actualitzacions de
col-wideJob Description:Nívell formatiu: Nívell formatiu mínim:ENSENYAMENTS DE GRAU MITJÀ DE FORMACIÓ PROFESSIONAL ESPECÍFICA, ARTS PLÀSTIQUES I DISSENY
Horari: de 9 a 14 h Idiomes: ANGLÈS SUPERIOR. MÍNIM B2 Experiència en l'ocupació: 6 mesos Coneixements d'informàtica: MICROSOFT OFFICE Tipus de contracte: